Fuuuuuu..!

Varför, varför, varför tycker min kropp att det är helt okej att vara något slags lyxhotell för diverse skojiga förkylningsvirus? Jag har nu för tredje gången blivit sjuk på tre veckor. Okej, första veckan hade jag muskelinflammation på grund av TBE-sprutan jag tog, men det räknas ändå för jag kunde inte gå. Förra veckan blev jag lite småförkyld och hade feber i några dagar. Men i dag! Oj oj oj. Alltså ni vet hur det är när man vaknar och det känns som att man har sovit typ upp och ned med huvudet i en kattrumpa? Precis så kändes det i morse!

Jag har inte tid att bli sjuk för tusingen! Jag ska hinka femtiotolv glas vatten i dag, vila och sura. Så blir det säkert bra i morgon. Hoppas jag.


Det här är jag i dag.
Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback