En dag!

En dag ska jag ta tag i det där med bloggdesign. Jag gör om lite då och då, men jag känner mig inte riktigt nöjd. Ska jag ha en kul bakgrund liksom, eller ska det vara helfärgat. Hur ska headern se ut? Ska den vara lite kul och plottrig eller ska den också vara "clean"? Just nu får det se ut som det ser ut, så får det vara så ett tag, tills jag kommer på något bättre.

In other news så har jag inte gjort någonting vettigt över huvud taget i dag! Däremot var jag vettig både igår och i förrgår, så det räknas väl lite i alla fall?

Eller jo. Jag ska faktiskt ge mig ut på en expedition i dag. En lång farofylld resa till Kortedala torg, där jag tappert skall jaga matvaror för min och min sambos överlevnads skull. Som bekant så är ju världen utanför lägenheten fylld av faror så som syraregn och raptorer, så det kommer att bli väldigt farligt. Det är därför jag inte har kommit iväg än! Vem går frivilligt ut bland syrapölar och livsfarliga dinosaurier, liksom?

En lyckans dag då jag hade trotsat farorna utomhus och införskaffat chokladpudding. Those were the days (typ en vecka sen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback