Äntligen frisk

Gudars skymning.

Jag är äntligen frisk efter att ha varit sjuk i tre veckor. Tre. Veckor. Jag borde bespara er detaljerna, men muskelinflammation, influensan och luftrörskatarr. Thumbs up for you immune system!

Jag är klar med det mesta praktiska vad gäller exjobbet. Nu gäller det att artbestämma och sedan skriva, skriva, skriva och skriva mer. För om någon månad ska jag börja söka jobb! Det är skitläskigt, men roligt också. Att få lön vore ganska trevligt. Särskilt när vi har bestämt oss för att göra om i lägenheten, typ måla väggar, skaffa nya möbler och sådant. Blir mer uppdateringar om det när det väl sätts igång. Vi ska åka och titta på Jacobs mosters gamla soffa på lördag i alla fall!

Jag har i övrigt skaffat några roliga fotoappar till telefonen, så att jag kan göra jätteöverdrivna hipsterbilder. Hurra, säg? Kolla vad fäncy bilderna blir.

Från rollspelsmötet nu i kväll. Jacob sitter och spelleder och det är 70-tal! Wow, va? Höhö.

Och en superöverdrivet tillfjantad bild på mig, med text på!
Jag tycker om fotoappar. Jag ska BARA göra hipsterbilder hädanefter. ENDAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback