World of warcraft

Jag spelar World of warcraft. Jag spelar för att det är roligt och avslappnande, men... på senaste tiden har jag börjat få någon slags löjlig tävlingslust. Jag vill helt enkelt vara lite bättre än de andra på min lilla server. Jag har ju ett eget gille och helt plötsligt har jag upptäckt att vi liksom har börjat klättra på listorna. Vi är på väg uppåt - vi är på väg att bli riktigt bra helt plötsligt! Det är både lite läskigt och väldigt roligt, för det medför ju känslan av att man borde prestera, vara lite bättre och kunna lite mer. Jag har helt enkelt plötsligt börjat bry mig om vad för mig helt okända personer tycker om mina prestationer i ett onlinespel! Löjligt va :) men det är riktigt roligt också att spela ihop med sina vänner, och så klart få nya vänner!

Mitt guild heter Sane and Competent och om någon känner för att följa vår progress så finns det en lista
HÄR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback