Vår.


Det var länge sedan jag skrev någonting i min blogg. Jag får ursäkta för det!
Nya lägenheten är i ordning och vi trivs otroligt bra här! Vilken tur vi har haft ändå som har fått en så fin 3a, inte allt för långt från stan. Det tar 12 minuter med spårvagn att komma till centralen. Under 12 minuter hinner man lyssna på 3-4 låtar på mp3-spelaren, eller läsa de mest intressanta artiklarna i metro, plus serierna.

Och det blev vår till slut. Det trodde jag nästan inte, efter den långa vintern. Det blir en ledig sommar, eftersom varken jag eller Jacob har fått sommarjobb. Lite knapert ekonomiskt, men ändå skönt att bara kunna ta det lugnt, kanske få jobba något skift från "vikarien.se" då och då om man har tur.

Jag älskar utsikten från vardagsrummet. Det ser ut precis som på bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback