We are the robots.

Vaknade på eftermiddagen idag med en så fruktansvärd världsfrånvaro. Jag har vandrat omkring halvt apatisk i flera timmar. Jag vet inte varför jag mår så här ibland. Men så är det.

Men!

Men!

Jag satte mig ned och byggde ihop några av mina robotar och det fick upp humöret något sånär. Nu kan jag iallafall påstå att jag har åstadkommit någonting i dag.


Och om ett par timmar ska jag möta kursarna på en tapas-restaurang. Jag borde se fram emot det, men jag orkar egentligen inte. Men jag går dit ändå, äter lite och sen åker jag hem.

Vilken produktiv dag det här blir. Verkligen!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh va snyggt!!!

Men du - du måste ju sova - sov du lilla videung tralala, när trollmor har lagt sina elva små troll tralala har du somnat än?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback