Vår nya soffa.


Jag känner att jag får ta och visa upp den nya soffan också! Den är klädd med ett grovt tyg vävt med mörkare och ljusare röda trådar. Ska se om jag kan få en hyfsad närbild på det någon dag när det är bra ljus, men annars får det vara :)

Och mamsis har köpt vackra kuddar som passar mycket bättre i den än vad de vi har nu gör!

I dag träffade jag Mirea på stan en stund. Vi tittade på smycken och kläder, men jag köpte ingenting. Jag skulle gärna ha lite mer halsband. Om vi får lägenheten vi har tittat på planerar jag att köpa flera fina krokar och sätta över en vägg, och sedan hänga olika fina halsband på dem! det skulle se jättefint ut, som på den här bilden:

Det vore verkligen superfint!

Nu ska jag öva lite på min presentation som jag ska hålla imorgon. Sedan är det sovdags.

 



Kommentarer
Postat av: shamz

sV: är det sant? Fan va nice :D älskar biologi!



snygg soffa, allt bra idag?

Postat av: shamz

sV: är det sant? Fan va nice :D älskar biologi!



snygg soffa, allt bra idag?

2010-01-15 @ 14:02:57
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: h

soffan är jätte fin.

2010-01-21 @ 10:25:11
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback