Söndag.

 

I går klippte jag av mig mitt hår. Inte helt frivilligt, men eftersom hypotyreos och stress har gjort sitt till hade håret ändå bara blivit tunnare och tunnare, och mer slitet. Men jag blev nöjd med resultatet iallafall! Det är en söt frisyr och den är ju enkel att hålla efter :) Och i och med att håret runt ansiktet är ganska långt upplevs ju frisyren inte som speciellt kort.

Så, vad tycks?

 

Jag har även påbörjat en stenhård LCHF/GI-diet nu. Det funkar över förväntan hittills! Jag har uteslutit bröd, pasta, ris, potatis (okej, jag kommer fuska med potatisen, no way att jag slutar äta det helt), juice och liknande substanser. Dessutom har jag helt uteslutit mjölk ur min diet och dricker numer sojamjölk eller havremjölk. och så dricker jag förstås massa vatten! Dessutom har jag insett vikten av att aldrig slarva med en måltid. Om man äter regelbundet blir man ju inte så himla sugen på onyttigheter, så dieten sköter ju sig själv ;D

 

Motionerar gör jag också. Jag har börjat lugnt med promenad 3 gånger/vecka och styrketräning 1-2 ggr.

vad tycker ni, ska jag utvärdera hur det går veckovis?


Om någon timme ska jag äta lunch, sedan ska jag och Jacob promenera hem till hans föräldrar! På eftermiddagen blir det rollspel med the gäng. See you!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback