Ledig onsdag.

Jag har hittat min drömkalender! Den är awesome. Veckor på ena sidan och anteckningar på andra - perfekt när man har mycket att göra. Hälften är kalender och andra hälften är anteckningsbok!

 

Onsdag - Åka in och skriva på kontrakt för nya lägenheten, säga upp den här lägenheten, betala kåravgiften, skriva klart examensarbetet med hjälp av Jakob N

Torsdag - Skola, visa upp kårkvitto, skriva klart bokrecensionen

Fredag - Skola, umgås med Freddy på kvällen

Lördag - Träffa Veronica och fika, börja skriva på

Söndag - slappa!

 

Nu vet jag att det bara har gått 3 dagar sedan jag skrev om min nya diet, men jag känner att jag måste uppdatera er lite om den! Jag började med den förra torsdagen - jag slutade med pasta, ris, potatis, bröd och juice, och bytte ut dessa mot nyttigare alternativ. Exempelvis äter jag nu mer rotfrukter, mathavre, qinoa, blomkålsmos m.m. Det finns faktiskt massor av alternativ till pasta och sånt! Hur som helst, bara genom att dra ned på kolhydraterna och motionera lite har jag gått ned 2 kg på 6 dagar. Det är ganska fantastiskt!

 

Jag vill påpeka att jag äter frukost, lunch och middag med frukt eller osockrad yoghurt som mellanmål. Jag har varit extremt noga med att inte glömma en enda måltid! I'll never go back to carbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback