I can do anything!

Aleks goes very personal

Jag har gjort någonting åt apatin. Jag har tagit det frösta steget mot att må bättre igen!
Jag sätter upp mål - ett i taget. Och jag fullföljer dem. Och känslan jag får efteråt är underbar!

Jag vet att skolan - livet - sömnproblemen; allt kommer att ta en vändning till det bättre nu. När jag väl somnade på morgonkvisten sov jag bättre än vad jag har gjort på nästan en månad. Jag fick sova flera timmar i sträck utan att vakna en enda gång!

Man borde reda ut sina problem lite oftare kanske, och inte hålla dem inne och tänka att det löser sig ;p
Och Jacob är underbart duktig på KBT-tips!


Kommentarer
Postat av: Clara

Bra där :)

Postat av: shamz

sv: tack! :)



riktigt bra där, keep it up !

2010-01-12 @ 10:42:39
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback