Novocaine for the soul.

Åh, vad länge jag har sovit! Det är första gången sedan jag avslutade examensarbetet som jag har sovit ut ordentligt. Innan har jag poppat upp ur sängen klockan 9 hur sent jag än har gått och lagt mig.

Jag ska strax in till stan en sväng och leta sängkläder och jeans. Hittar jag inga jeans så får det bli någon tröja i stället. Det är så skönt att åka in till stan själv, titta runt själv och shoppa själv. Ingen press och ingen annan att ta hänsyn till. Jag är helt klart en soloshoppare.

Och just ja - hur gick det med garderobsrensningen? Jo, två stora välfyllda kassar kläder som skall sorteras och antingen slängas eller skänkas till second hand! Jag känner mig stolt över mig själv.

Nu blir det frukost och sedan ska jag iväg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon, hoppas allt är bra med dig`? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback