Min frisör är bäst.

Jag har spenderat den här dagen hos min frisör! Hon är bäst på att veta vad jag vill med mitt hår - särskilt när jag inte vet det själv. Dessutom räknas jag som stammis där nu, så jag fick hårimpackning och skalpmassage på köpet :-) Riktigt härligt. frisören klippte bort de slitna topparna och blekte sedan slingor i hela håret. Sen la hon på en kopparröd färg som jag blev alldeles kär i!

Så vi får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på den här hårfärgen också :-p jag har ju en tendens att tröttna lite för fort. Hur som helst, här är min nya hårfärg:

 

I morgon ska jag hålla föredrag igen. Det blev ju inte av förra veckan eftersom jag kände mig så pass oförberedd. nu känns det dock bättre! Har arbetet skrivet och klart och ska egentligen bara öva. Öva öva öva. Blä...

Senare i veckan blir det tjejmiddag som Ing-pling ordnar, och på lördag är det halloweenfest på Belle (Jacobs systers klubb), så det verkar bli en rolig vecka framöver!

Just ja, måste skryta lite också - Jacob skrev högskoleprovet för första gången i lördags och skrev preliminärt 2.0!Jag blev glad :-D.

 

Förresten, vad tycks om min nya bakgrund?


Kommentarer
Postat av: Meta

Jättesnyggt! Du är söt i alla färger och frisyrer, men visst var det här klädsamt. Jag gläder mig så mycket åt att det går bra för er båda och att ni har roligt!

Kramar från "svärmor"

2009-10-27 @ 19:08:19
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Det var så lite så:) Tack så jättemycket:D

Du får gärna följa min blogg, kanske med bloglovin?(A) Skulle bli såååå otroligt glad. Kika gärna in igen;)

Ha en bra vecka

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback