Hurtbulle nr. 1.

Idag är jag en hurtbulle. Träningen gick jättebra, och jag har börjat öka på lite nu. Och det bästa är att jag inte får ont i ryggen - utan tvärtom! Ryggen känns bättre och mer stabil. Jag har skrivit ned alla övningar i min lilla träningsdagbok, så att jag kan gå tillbaka och se hur mycket bättre jag blivit om ett par månader ;-)

Igår hade jag kvällskurs som vanligt. Fick lyssna på en massa föredrag. Det är så bra när man är i grupp 2, för då kan man kolla vad andra gör rätt och fel, och sen kan man använda det till sin fördel när det är man själv som ska prata! Genialiskt system, det där.

Nu ska jag leta möbler på blocket. Jag ska hitta den där perfeka byrån och den där perfekta bokhyllan. Och jag ska ha det billigt dessutom :-p banne mig! Fast först måste jag nog äta... köttfärssås och rotsaker!

Winter is coming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback