God morgon/god dag!

Hej hej!
Jag var vaken ganska länge i natt så nu har jag fått en ordentlig sovmorgon kan man säga. Det var länge sedan jag vaknade så sent som halv 12. Sitter med mitt morgon-te och mitt alltid lika härligt stökiga skrivbord framför mig. Jag måste städa det idag - igen! Hur tusan kommer det sig att det alltid blir fullt med grejer där?

Snart ska jag iväg till gymet! That's right, jag har börjat träna igen nu. Det känns jättebra! Har vägt mig, tagit mina mått och jag har ett bra program upplagt för att kunna börja lugnt och försiktigt. Perfekt!

Så här ser jag ut idag. Höstmys!

Mitt överfulla skrivbord. Smycken, smink och annat smått och gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 12:59:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 17:59:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback