Fullspäckad fredag!

God morgon, eller god dag kanske! Hur står det till?
Jag har en smått genomstressig fredag att ta mig igenom innan jag kan luta mig tillbaka ikväll med en bloody mary. Jag ska äta strax, sedan träna, handla, sedan ska jag hinna plugga mot all förmodan och så förstås städa, och allt detta innan folk börjar droppa in vid si-så-där 18-snåret, eller möjligen tidigare i några vänners fall. Don't get me wrong, mr. sambo får göra sitt också. Han ska diska och dammsuga med mera, men alla jäkla kläder som ligger framme (igen!) är mitt ansvar känner jag.

Dessa kläder! De liksom ringlar och snirklar sig fram ur garderoben och lägger sig på stolar, bord och gärna i sängen. Medan papperskassar fyllda med saker som ska sorteras travar in och ställer sig i garderoben och känner sig ganska nöjda där. Att man ska behöva sortera varenda vecka bara för att de busiga sakerna ska hålla sig något så när på plats :-p

Nu är det nog dags att börja med dagen känner jag, har suttit här liiiite för länge!



Kommentarer
Postat av: HANNAH!

Trevlig Halloween :) i mitt senaste inlägg har jag ett recept som jag själv och min mamma har kommit på inför Halloween ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback