Åh jisses!

Jag har gjort världens miss här :p Har jobbat på min dygnsrytm och började få till det riktigt bra nu när jag har börjat en ny kurs! Och så tänkte jag att jag var så trött så att jag kanske kunte gå och lägga mig ändå, fastän klockan bara var nio.

varför lurar jag mig själv så? Jag vet ju att jag vaknar mitt i natten, superpigg om jag lägger mig innan kl. 23 :p Det slår aldrig fel! Så nu sitter jag här och är pigg. Kan lika gärna plugga då ^^ eller redigera bilder, eller något annat skoj.

Och dricka kaffe, för uppenbarligen kommer jag att få vara vaken till imorgon bitti, gå till skolan, göra seminariet och sen försöka hålla mig vaken tills kvällen :P


Nyvaken.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack :)det har du också!

Postat av: Walentin

Trevlig helg :D

2009-11-06 @ 16:53:11
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: h

tack du är underbar.



Och vilken grymt söt bild på dig!

2009-11-07 @ 14:55:57
URL: http://halshammar.se
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

nu har jag lästa detta inlägg dag ut och dag in - när blir det lite nyheter???// mamma

2009-11-25 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback