Today's me.

Dagens jag. Oborstad, osminkad och luggen är så där jobbig som den blir när den är för kort för att ha som snedlugg, men för lång för att ha rakt hängandes ned eftersom den bara hamnar framför ögonen då. Sicket problem! Sedan funderar jag också på om jag ska försöka spara ut luggen den här gången, alltså verkligen försöka (och inte gå på med saxen så fort jag får tråkigt), eller om jag ska klippa av den och skaffa en snygg rak, eller kanske lite konvext formad lugg? Tips och råd, någon?

För övrigt, jag har hittat roliga penslar till mitt bildregigeringsprogram.
Hittills har jag hunnit förstöra 4 bilder.
Jag har mycket roligt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan nog ha vilken frisyr som helst. Bra råd va!

Kolla in dina "småbröder" på min blogg :)

Postat av: queenpeach

åh vilket snyggt linne!kolla gärna in min blogg och webshop direkt från bangkok:)

2009-05-22 @ 03:53:44
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback