En stulen lista!

Eftresom min kusin Clara sa att alla fick sno listan så gjorde jag det ^^ (tar en paus i det dötråkiga städandet... funderar på att möblera om sovrummet... igen!)

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år gammal.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jacob så klart.
3. Hur lång är du? 160 ståtliga centimeter över jord.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Watchmen (den var bra)!
5. Vem ringde dig senast? Jacobs mamma .
6. Vem ringde du senast?
Jacob.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
;-) (från mamma som är smiley-missbrukare).
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS om det inte är någonting väldigt viktigt. Annars föredrar jag nog att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Förra helgen när jag var i Nyköping!
11. Vilken ögonfärg har du? Isblå.
12. När vaknade du i dag? Runt 10-tiden.
13. Vilken är din favoritjulsång? Slade - merry christmas everybody, eller kanske Fairytale of New York.
14. Vilken är din favoritplats? Vid datorn, möjligen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Nordstan en lönefredag. Hövva.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i hus, i eller nära Göteborg. Eller så kanske jag utför mina biolog-duties i något spännande land.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker mest.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Något Jacob sa som jag inte minns just nu.
19. Hur stor är din säng? 120 cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär och en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-tröja brukar funka bra. Pyamasbyxor om det är kallt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Löjligt många. That's all I'm saying (Troligen effekten av att jag bara fick ha 2 kuddar i sängen när jag bodde hemma). Jag använder faktiskt alla utom en som Jacob sover på.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Södermanland och Västra götaland.
24. Vilka städer har du bott i? Nyköping, Göteborg och Borås och sen Göteborg igen :-)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja, det skulle jag tro. Pratar mycket gör jag i avrje fall :-p
27. Vilken är din favoritglass? Nåt med choklad i kanske.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass med hallon och choklad :-) (får vi alltid hos Jacobs föräldrar).
29. Tycker du om kinamat?
Det gör jag!
30. Tycker du om kaffe? Japp.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller saft.
32. Sover du på någon särskild sida? Sover ytterst, på min högra sida.
33. Kan du spela poker? Är inte intresserad, så nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska?
Egentligen ja, men jag har lyckats ta mig ur de flesta så som choklad, läsk, energidrycker m.m.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men väldigt många har sina födelsedagar väldigt nära min.
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång vill jag det, men än så länge är det väldigt skönt att bara vara två (ja och så katterna förstås).
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska. Snart japanska!
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng tror jag. Fast jag gillar inte att bada så mycket.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning eller kläder.
41. Äger du dyrbara smycken? Nope.
42. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Tittar inte på TV men jag brukar ladda scrubs, desperate housewives och goddip girl.
43. Kan du rulla med tungan? Nä.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv så klart. Alla andras humor bleknar när man jämför med min ;-)
45. Sover du med gosedjur? Räknas sambo och 3 katter?
46. Vad har du för ringsignal? vanliga Nokia-tonen :-p (är jag tant om jag har den?)
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja faktiskt, en t-tröja som jag brukar sova i.
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd färgpenna.
49. Flirtar du mycket? Nja, det vill jag nog inte påstå eftersom jag har fast sällskap.
50. Kan du byta olja på bilen? Jag har ingen bil, så därför behöver jag inte bry mig om dylika ting! (alltså, nej...)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har man inget körkort kan man inte få böter, right? ;-p
52. Vilken var den senaste boken du läste? Stjärnstoft av Neil Gaiman
53. Läser du någon dagstidning? Läser metro ibland på vagnen. Annars kollar jag väl lite på internet ibland.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Har ingen bil.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Ja du... det vet jag inte. jag lyssnar aldrig på radio.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Olika former av påminnelser till mig själv antar jag.
58. När var du i kyrkan senast? Öh... ja.
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lelle, musikläraren. han var najs.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Knappt en vecka skulle jag tro. Campade ju en del med Zara och Andie när vi var yngre :-)

Så, nu kanske jag ska ta och återgå till att laga mat/plocka/möblera om/dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback