Burlesque.

Ohoj!
Jag har vart ganska upptagen med städning av lägenhet samt att skicka hundrafemtiosju mail de senaste dagarna! Därav inget bloggskrivande. Eller så är jag bara lat och orkar inte; välj själv ;-)

Imorgon ska jag till stan och hämta ut lite rosa löshår som jag har köpt. man sätter fast det i underhåret när man vill vara lite festlig, så det är ingenting som sitter permanent. Tänkte ha det den 22a nbär jag och jacob har fått fribiljetter till Jacobs systers burlesqueklubb "
tip the velvet". Jag ska ha svartvita strumpbyxor, en vit blus och en underbustkorsett över. Sen ska jag tupera upp håret och ha flor eller en liten hatt :-) kommer nog att bli super! Jacob ska ha kostym, hög hatt och käpp ^^
Vi kommer att vara så stiliga så! Min kära vän Ingrid ska också med.

Nu till helgen blir det dock inget festande, dock LAN. 5 personer kommer hit med sina datorer, och så ska vi spela spel, rollspel, titta på Doctor who och annat nördigt. Nu ska jag titta på scrubs. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: veronica

Det var ett tag sen ;) allt är bra med mig, hur är det själv? kram

Postat av: h

shiet vad häftigt det skulle vara att gå på burlesqueklubb!

2009-05-08 @ 21:51:12
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback