Tvättid och solsken.

... går ganske inte så bra ihop. Jag vill ut på promenad, men jag måste kolla till tvätten en gång i timmen, så det får nog vänta. Vi ska ändå ned på stan lite senare under dagen så :-) Eftersom jag har blivit så stor nu att jag bara kan använda Jacobs jeans kanske det är dags att köpa nya till mig själv, och/eller börja motionera :-( När jag försöker kränga på mig mina alldeles för små jeans så förstår jag inte hur de kunde sitta löst för bara ett år sedan. Jag tycker ju att jag ser precis likadan ut nu! Gah! Det var dagens lilla frustration det. Men så går det när man har en ämnesomsättningssjukdom antar jag.

(fast jag äter ju medicin, så det kan ju vara matens fel också ;-p)

Nej, nu ska jag hålla koll på tvätten istället för att sitta och klaga! En liten promenad på stan senare idag och INGET godis borde väl göra susen! Och kanske nya jeans, då ^^

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:01:53
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback