Nu jäklar!

Nu har jag "värmt upp" tillräckligt. Jag försöker ju gå ned ett par kilo (4-5 kilo, bestämt) så att jag kommer i mina jeans igen. Jag har prövat att promenera ett par gånger i veckan i ett par månader nu, men det har bara lett till att jag åtminstone inte går upp i vikt (vilket ju i sig är bra), men jag går inte ned.

Så från och med idag har jag börjat träna på gym tillsammans med Jacobs syster! Jag är riktigt stolt över mig själv :-) Vi ska träna två gånger i veckan från och med nu, på onsdagar och söndagar. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra =))

Postat av: Leia

I början händer det ju att man går upp när man börjar träna eftersom man bygger musklerna som sedan tar bort fettet.

2009-06-11 @ 22:43:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback