Magiska midsommarafton!

Idag har vart en jäkligt bra dag. Jag skulle nog vilja påstå att det är den bästa midsommarafton jag haft. Vi började med att åka upp till Nordens ark, jag, Jacob och hans mor och far. Vi hade tur med alla djur och fick se både varg och järv på riktigt nära håll. Sedan åkte vi till Jacobs moster som bor mitt ute på landet, nära havet. Helt underbart! Jacob och jag ska åka dit och bo där ett par dagar runt v. 29. Då ska jag få rida på deras hästar också :-)

Och just ja, den 17-21 juli kommer mamma och pappa hit med mina två underbara systerdöttrar! Längat så :-D

Idag är jag så hemskt lycklig. Jag är pirrig, lite skakig och förväntansfull. Vet inte varför. Jag är bara glad helt enkelt antar jag. Just nu sitter vi och dricker lite öl tillsammans med vår vän Joel. Sedan skall jag och Jacob sitta uppe och invänta soluppgången. Då ska vi nog ta en promenad.

Puss på er alla! Och ha en riktigt bra midsommar!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon i stugan ^^ Vad ska du hitta på idag ? :*

Postat av: donna

awee va mysig kväll du verkar haft, skitkul när man känner sådär , helt pirrig osv , kanske lite kär ? :D

2009-06-22 @ 13:15:38
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: Randy

Underbart när är allt blir så bra =)

2009-06-22 @ 14:34:42
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback