Bin kajnda bissy.

Hejsan! Förlåt, förlåt för den hemska uppdateringen. Jag har vart upptagen med både det ena och det andra, men mest examensarbete och loggbok. Och kanske en del datorspelande :-p

För övrigt så ska jag tatuera mig i höst. Jag ska tatuera en robot på underarmen.
Jag älskar allt som har med robotar att göra och jag tycker att robotar är skithäftiga. Därför vill jag ha en som tatuering.
Jag ska bara fundera på det ordentligt över sommaren...

Ingen såndärn modern mesrobot förstås utan en riktig retro-robot ska det vara! Fyrkantig och så, ni vet.
Kommer bli jättebra *tummen upp*

Kommentarer
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

Jag vill också ha en robot (:-0)

Postat av: channe

tack för komplimangen ang foki väskan jag gjorde...jag älskar att designa. men det ska vara te speciella människor och jag gör aldrig kopior.. ska vara unikt precis som personen och foki e ju bara så attans socker söt

2009-06-05 @ 12:20:49
URL: http://thislalady.blogg.se/
Postat av: jannica

Förlåt om reklam känns påhoppande men jag måste berätta om en sida som verkligen fungerar . gratismode , jag har varit medlem i några månader och redan fått hem 3 presentkort , vilket tyder på att det verkligen fungerar det går snabbt att samla ihop poäng och det är nya tävlingar varje vecka där man kan vinna allt från trisslotter till mobiltelfoner. Bli medlem via min länk så får du extra poäng och även jag får poäng, http://www.gratismode.se/?c=48217. kramar :)

2009-06-05 @ 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback