Wah!

Förbannelse åt alla spårvagnar som går sönder! Må alla gamla spårvagnar ersättas av nya, häftigare spårvagnar och därefter brinna i spårvagnshelvetets lågor.

 Nu går bussen till Nordens ark, men jag sitter inte på den eftersom det inte går en enda spårvagn, och ersättningsbussarna är framme vid centralstationen... ja, om ett par minuter. Gah. Det är lite frustrerande eftersom jag vet att jag har massor att göra idag, och nästa buss är inte framme förrän kl. 13... då har jag bara 3 timmar på mig att göra det jag ska. Får inte tag på de som jobbar idag heller :-( har ringt säkert 10 gånger vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bara att bryta ihop och komma igen

Det som inte dödar härdar

osv osv :):):)

Kramiz

Postat av: h

haha du skriver så bra och underhållande gumman =)

2009-07-13 @ 15:57:56
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback