Nu känner jag igen mitt Göteborg!

Det är Göteborgsväder idag. Alltså, riktigt typiskt Göteborgsväder. Sol och regn om vartannat och stark blåst från alla håll samtidigt. Det är ju alldeles underbart! Man känner sig lite mer levande med håret som piskar i ansiktet när man går från spårvagnen.

Idag kom jag hem ganska "tidigt" från examensarbetesarbetsplatsen (långa ord!). Med tidigt menar jag kl. 18, för övrigt.
Jag hade hemskt tråkigt på bussen så jag satt och tog kort på moln, människor och annat skoj som for förbi utanför fönstret. Får se om jag kan göra ett fint kollage sen. Jag roade mig med att försöka smygfotografera en liten stilstudie i dålig smak. För jösses, vad människor ute på landet (läs: Uddevalla) har lattjo kläder på sig!

Ja.

Så kul har jag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sveriges sommarväder är fantastiskt ;) Ha en trevlig helg!

Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

och du min unga dam är rätt person att uttala sig om lantisar hi, hi, hi - säger jag bara..........

2009-07-31 @ 16:36:12
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

Och du min unga dam är rätt person att uttala sig om lantisar hi, hi, hi .......säger jag bara

2009-07-31 @ 16:38:31
URL: http://ditt-klimat.blogspot.com/
Postat av: Skvaller - du vill veta

hihi :)

2009-07-31 @ 19:22:47
URL: http://skvallerombloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback