I'm a handyman!

Hejsan hejsan!
Jag är uppe på Nordens ark idag, igen, som vanligt ;-) Sitter och väntar på bussen hem till Göteborg nu. Väl ditkommen ska jag ta en kaffe med min vän Anders. Det var allt för länge sen vi sågs! Och så är jag jättesugen på kaffe.

För övrigt (läs och bli riktigt imponerade) så är jag en handyman nu, officiellt. Jag har spenderat någon timme med att täta uteterrarierna med silikon. Det blev så fint så fint! Nu kan småpaddorna inte rymma när jag sätter ut dem :-) Fast en del kommer säkert att försvinna ändå. De är trots allt bara stora som en tumnagel, många av dem.
Men så fort jag har fått ut dem börjar studien på riktigt, och då får jag räkna, skriva, räkna mer och klura på statistik!

Just ja, jag har tagit ganska mycket bilder (med mobilen, snart ska jag köpa kamera förresten!) som jag tänkte lägga upp när jag kommer hem. Påminn mig nu så jag inte glömmer det. Det är bilder på terrarierna, lite natur och mig själv de gånger jag har haft tråkigt ;-D För visst är bloggen roligare med lite bilder? Ska även ta och sätta mig och kolla vad som behöver köpas i klädväg till sensommaren, och så förstås lite grejer från IKEA (mest sängkläder, dukar och kanske en matta). Lägger upp bilder på det med när jag har tid!

Nu ska jag ut och försöka fota Tahrerna (ett slags hovdjur som går här i uppfödningsanläggningen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback