Till skolan skall jag åter fara.

Imorgon är det dags för skola igen! kursen heter "organismers adaptationer" och det verkar vara en lagom kurs att börja året med. Inte riktigt lika krävande som att studera statistik hela hösten, misstänker jag starkt. Det bästa är att jag inte behöver köpa några böcker till den! Istället skall vi använda oss av alla våra gamla böcker. In your face, alla som tycker att man ska sälja sina gamla böcker! Jag visste väl att jag skulle få använding för dem igen någon gång.

Jag orkade för övrigt inte förstöra mitt hår genom att färga det vitblondt, så jag valde att färga det naturligt rödbrunt istället. Enjoy ett par härligt flummiga bilder som jag har tagit med webbkameran (oh vad jag ska köpa en riktig kamera snart!).

Nå. Hej med er!

Kommentarer
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

Snyggt på en snygg tjej. Mor är faktiskt stolt över sina barn - allihop (;-D)



Vi hoppas att kunna åka ner till Götet inom överskådlig tid. Puss och kram!

Postat av: Amanda

Sv: aadå, mina små sötnosar är så fina så! :) kram kram

2009-01-19 @ 20:20:44
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: ulla-karin (mamma)

Amanda: jag har också fyrbenta sötnosar, dom är lite enklare att hantera än de tvåbenta sötnosarna. Fina hundar du har och kul sida.

2009-01-20 @ 11:03:58
URL: http://www.ditt-klimat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback