Ja!

Snart är alla kurser klara! Hurra! Tentan igår kändes rätt bra, fastän den var väldigt svår. Jag satt i nästan 4 timmar med 7 uppgifter. Jag fick även mail om en uppsats och en tenta som jag fått G resp. VG på, så det kändes bra! Studiemedel here I come :-) Ja, det är ju den där kampen för att få studiemedel som har drivit mig litegrann nu, plus att jag verkligen vill läsa biologi såklart. Anledningen till att jag fått kämpa för studiemedlet är ju min sjukdom - hypothyroidosen. Men jag känner att jag börjar bli mer och mer balanserad. Jag hade ju fruktansvärda problem med att koncentrera mig förut, men det går bättre och bättre. Humöret är ganska på topp det med!

Och snart, så snart kommer det att bli vår. Bara ett par månader kvar! Och redan nu är det soligt och vackert nästan varje dag, vilket gör att man mår bra och faktiskt vill komma ut lite. Ta en promenad och så. Mina vänner börjar komma tillbaka efter jullov och så med vilket känns roligt! Träffade Oscar igår och nästa vecka ska jag se till att träffa Joel. Ingrid är tyvärr sjuk, men jag hopaps att vi kan ta en fika snart nog :-) Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Clara

Härligt att allt går bra, skönt att känna så! :) Kram

Postat av: Lotta

Skönt att det funkar med pluggeriet nu. Här har du en till som längtar till våren - GOLFBANAN :)

Kram från älsklingsmostern

2009-01-11 @ 22:50:55
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Ja, snart kommr nog våren. Tiden går ju så fort :)

2009-01-13 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback