Influensa är aldrig roligt.

Mööh, jag som såg fram emot de första föreläsningarna! Kursen verkar jätterolig :-( Men när jag satt mig på vagnen hem efter uppropet i måndags så började jag må sämre och sämre, så när jag kom hem var jag tvungen att gå och lägga mig. När jag vaknade mådde jag åt helsike och hade värk i hela kroppen, och svimmade/fick svimningskänslor så fort jag satte- eller reste mig upp. Sedan sov jag i princip i 1,5 dygn. Idag mår jag en aning bättre förutom att mina ögonmuskler gör himla ont. Får knapra ipren hela dagen :-p Oh well, förhoppningsvis blir jag frisk om ett par dagar. Känner jag mig okej imorgon kanske, kanske jag kommer iväg till skolan *hoppas*.

Sedan hjälper det inte att det för en gångs skull är riktigt vackert väder här. Jag vill ut och gå i solen! Men nej, då ska man behöva sitta inne med feber så klart :-(

Nåväl, jag får helt enkelt roa mig med böcker och dator tills jag tillfrisknar någorlunda. Ha det fint och ha en bra dag :-)

Kommentarer
Postat av: ulla-karin (mamma)

Stackars ungen min, jag skulle vilja stryka din panna och trösta dig, lite mamma är jag nog i alla fall. Hoppas nu att du piggnar på dig snabbt. När du var liten och hade feber så sov du ihopkrupen hos mig, det var som att ha ett varmvattenkrus nära sig.Pussar och kramar!

Postat av: Lotta

Hoppas du mår bättre - dina bilder från förra inlägget var jättefina. Puss från din ÄM (nej nej inte äckelmoster utan älsklingsmoster)

2009-01-23 @ 15:07:00
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/
Postat av: aleks

Tack så mycket!

2009-01-26 @ 09:03:10
URL: http://faffner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback