Gott nytt år!

Lite sent, men vad tusan! Förlåt, förlåt att jag inte skrivit på ett tag, det är ju ganska mycket nu ni vet. Tentor att studera till, arbeten att lägga en sista touch på, en hel del städning efter att jag fått upp det sista från min gamla lägenhet (som jag äntligen är ute ur helt nu!) and so on... Ja, mycket helt enkelt!

Men jag tar en kort paus, tittar lite på tradera, bloggar, la redoute och saknar pengar lite grann. Det blir ju till att spara när man precis har flyttat, liksom. Jag kan inte bara gå ut på rean och köpa kläder och inredning, fastän det är det jag helst av allt vill! Det skulle vara smått katharsiskt just nu i och med all stress. Men hey, jag klagar inte! saker blir ju iallafall gjorda när man handlar under stressens tunga inflytande. Så sant som det är sagt, ja. Precis.

Och jag har insett att det är ljusare nu! Vid den här tiden för ett par veckor sedan, ja då var det nästan mörkt utomhus. Det ni! Klockan 15 ungefär. Men nu, nu är det ljust ute! Solen går inte ned förr'n om 45 minuter. Det blir massor av dagsljus det! Men jag sitter inne och pluggar, så det blir nog ingenting med det ändå. Jag får avnjuta det från fönstret mitt. Nu skall jag fortsätta plugga. Tjipp!



Kommentarer
Postat av: ulla-karin (mamma)

......och så småningom kommer mor och far ner till Götet och besiktigar nya lägenheten och vi har kanske en och annan godsak med oss......vem vet?

Postat av: Lotta

Se till att morsan o farsan lättar ordentligt på plånboken när dom hälsar på. Saligt är att giva...

2009-01-04 @ 21:35:03
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/
Postat av: Lotta

Se till att morsan o farsan lättar ordentligt på plånboken när dom hälsar på.

Saligare är att giva än att taga...

Gott Nytt År från älsklingsmostern!

2009-01-04 @ 21:38:04
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback