Examensarbete!

På torsdag ska jag ha möte om mitt examensarbete. Jag är jättenervös! Det känns så fruktansvärt läskigt att jag har kommit så långt i min utbildning, men samtidigt känns det... bra! Det ska bli spännande att se vad handledaren säger. Sedan ska jag ringa runt lite, först och främst till nordens ark, och se om jag ska få göra mitt examensarbete där. Jag har allt lite ideer :) Stay tuned!

Jag har för övrigt lyckats vända upp-och-ned på dygnet totalt, så jag skall se till att vända det rätt nu. Eftersom jag *ehum, harkel* råkade vakna kl. 17 idag *skäms* så ska jag helt enkelt försöka se till att vara vaken till åtminstone 18-19 imorgon kväll. Sedan kommer jag nog somna gott :-p Men så går det när man sitter uppe hela nätterna med skolarbete, world of warcraft och alla serier som har börjat igen nu efter juluppehållet! Nå, när skolan börjar igen så blir ju sovvanorna lite bättre :-)

Kommentarer
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

JAG SÄGER INGET SÅ HAR JAG INGET SAGT

2009-01-14 @ 11:51:56
Postat av: Lotta (älsklingsmostern)

INTE JAG HELLER

Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har! :)

2009-01-17 @ 22:47:54
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: sannie

2009-01-17 @ 23:40:22
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback