The last of the famous international playboys.

Jag har en morrissey-vecka den här veckan. Allt Morrissey sjunger tar jag till mig och tycker är bra. Kanske är det för att hanhar släppt ett nytt album och fått gnistan åter? jag vet inte. Bra är det iallafall. Iochförsig... jag lyssnar på Belle & Sebastian nu, men det är nog bara en övergångsfas.
Det är förresten sol ute idag. Jag gjorde mig en kopp té och satte mig ute i guldstrålarna. Jag trotsade kylan! och det gav utdelning, för solen värmde på ett sätt som den inte har gjort på många månader. Härligt var ordet.

Ute i köket dansar dammet i solstrålarna över den kvarvarande disken. Den skall tas hand om alldeles strax. Jag ska bara.

För övrigt! Jag tänkte tipsa er om att göra som min far och gå in på
http://sorrowbyname.bilddagboken.se/p/main.html? om ni även vill ha lite bild-uppdateringar. Lösenordet är 'faffner'.

Kommentarer
Postat av: Fadren

faffner med små bokstäver, annars fungerar det inte.

2009-02-13 @ 15:54:00
Postat av: Anonym

Ok, jag ska fixa det!

2009-02-13 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback