Jag vill äta!

Herregud. Nu har jag vart sjuk i över två veckor! Först influensan, sedan maginfluensa. Vet ni, att jag har inte ätit en ordentlig måltid på hela den här tiden. Det känns förskräckligt! Jag måste ha gått ned minst 6-7 kg :-0

Idag ska jag försöka komma iväg till skolan. Sitter och trycker i mig yoghurt med ingefära i, som smakar väldigt gott för övrigt!
Orkade inte hålla på och töja örat heller (till min fars stora glädje) så jag tog ut den. Det gjorde mest ont :-(

Nej, dags att åka iväg! Skola skola skola.

Kommentarer
Postat av: R - The famous one





Hey B^tches!



The Bitch Brothers har kommit igång för att bjuda

på en hejdundrande bloggfest som ni helt enkelt

inte får missa.



Det kommer att skrivas om allting som rör sig i

huvudet på ett brödrapar i sina bästa år och allt

vad det nu kan innebära.



Se detta som en fet reklamförsäljning utav bloggen

om ni vill, men det är inte oss det drabbar om det är

så att ni inte väljer att följa med på resan framöver.



Detta är helt enkelt bara en inbjudan till någonting

som vi är säkra på kommer att bli något riktigt, riktigt

bra framöver.



Nu har resan startat, det finns inget fast mål.

Hänger du/ni med ifrån start? Kaosplanet har lättat!



Givetvis är det så att ni läsare är en del av spelets regler.



// B!tch Brothers.

Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

Skönt att du har piggnat på dig. Pappa och jag ska förhoppningsvis packa in oss, hundar och lite smått och gott och komma ner till er. Ska bli spännande att se nya lägenheten. Puss o kram och hälsa Jacob

2009-02-04 @ 16:23:58
URL: http://www.ditt-klimat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback