Examensarbetet.

Idag är en bra dag! Jag tog tillsist mod till mig och ringde min eventuelle ex-jobbs-givare Claes Andren. Han kom ihåg mig från förra våren (då jag hade guide-praktik) och verkade positiv till mitt förslag om att göra mitt examensarbete på Nordens ark! Det är ett par personer till som har ringt honom och visat intresse så vi skall ha ett möte allihop sista veckan i februari, vilket blir perfekt! För då är jag uppe på forskningsstationen Kristineberg, som ligger jättenära Nordens ark! Och eftersom studien jag skall göra där är på 2,5 vecka så gör det nog ingenting om jag smiter iväg några timmar :-D Nu känns det minsann bra! Hoppas att vi kommer fram till någonting vettigt och att jag nu får göra mitt examensarbete där :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna ;)

Postat av: Jakob

Hurr-a!

2009-02-16 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback