Cravings.

Just nu är jag erkligen, verkligen sugen på läsk. Jag måste ha läsk! Jag ska gå ned till affären och köpa läsk.
Jacob lagar korvstroganoff! (idag igen). Jag är ofta sugen på det. Det kanske beror på att jag har ätit det typ en gång om året sedan jag flyttade hemifrån? Jag avskyr ju att laga mat egentligen och även om det inte är svårt så tar det lite tid, och sådant är ju jobbigt :-p Då är det tur att man har sin personliga kock som lagar vad jag än beställer! Här om dagen var jag till exempel extremt sugen på räkor och då gjorde han en jättegod räksallad!

Andra cravings jag har - Eftersom det snart är den 25e och jag fortfarande har mycket pengar kvar så känner jag rent instinktivt att jag borde spendera dessa på kläder och heminredning. Men jag gör det inte! Jag sparar! Jag har faktiskt blivit ganska duktig på att spara :-) Så nu kommer jag ha massa pengar på kontot snart!

 Åtminstone tills det är dags att betala boendet på forskningsstationen Kristineberg + pendelkort så att jag kan komma hem på helgerna. That'll be fun. Mamma? Pappa? ;-p

Kommentarer
Postat av: JENNIE

fin blogg:)

Postat av: Pappa

Det där sista förstod jag inte ;-)



Jag är besviken på att du inte nämnde min stroganoff med jordnötssmör.

2009-02-19 @ 08:41:03
Postat av: ulla-karin (mamma) danielsson

Hmmm! du får väl prata med "banken", så får vi se vad som händer (;-D)

2009-02-19 @ 10:47:15
Postat av: Lotta

Till Janne: Pappa = Bank ;P

2009-02-19 @ 13:24:03
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback