Att göra saker tillsammans.

Idag blir en rolig dag! Om en liten stund skall jag och Jacob iväg till affären och handla lite, och då ska jag hämta ut min jacka som jag köpte på tradera :-) Sedan ska vi in till stan och shoppa lite och efter det ska vi gå på världskulturmuseet! Det känns som ett fint sätt att spendera en ledig dag! Jag blev trött på att vara ensam och inte gör någonting igår :-p

En av de utställningar vi ska se heter 'en stulen värld' och handlar om antika bilder som grävdes upp, stals och såldes till museer. Intressant!


Sen ska jag shoppa lite nya snygga sängkläder. Det ser inte så snyggt ut när man har två täcken i olika mönster och färger, faktiskt. Jag kanske hittar något i klädväg också, men det som är mest prioriterat är nog kläder till Jacob skulle jag tro! Hoppas ni får en fin dag! Jag berättar om utställningen och hur den var senare ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Clara

Du får visa jackan i bloggen sen! :P Skönt med en ledig dag :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback