Att göra ingenting.

Idag kom jag på mig själv med att sucka över hur mycket jag haft att göra de senaste dagarna, men det är inte främst skola jag tänkte på, utan allt fikande, träffande av vänner och allmänna sociala grejer. Det ska väl inte behöva vara jobbigt att umgås med folk? tänkte jag. Och jag insåg att man måste få vara själv ibland också. Så jag skickade iväg meddelanden till alla idag där jag skrev: Nej, jag orkar inte idag! Vi får ta det på fredag istället. Gött.

Så just nu sitter jag och dricker läsk och tittar på veckans avsnitt av gossip girl och scrubs, medan Jacob är på bio med sin syster. Senare ikväll ska vi dock iväg till hans föräldrar och äta räkor, men det kommer bara bli trevligt! Räkor med majonäs! Jacob är den snabbaste räkskalare jag någonsin sett. Det tar honom ungefär en halv minut att få en tallrik full med räkor (med reservation för viss överdrift) :-p

Åh, det snöar ute idag också. Jag är inte förtjust, inte någonstans! Jag vill ha vår, nu, NU! Jag kände ju till och med hur solen värmde lite här om dagen! Så kom igen, inte kan det väl snöa då? Usch! Nå, det smälter väl bort snart. Jag menar, det är Göteborg vi pratar om. Höhö. Nu ska jag titta på scrubs. Ha det vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback