Lite festbilder.

Här kommer lite bilder från festen, något försenade. Enjoy!

Jakobs vänner - mycket trevliga flickor!
Joel och Jacob - Joel är nyss fylld gubbe, dvs 30 år. Joels mustach är inte heller helt ironisk.
Jacob har druckit lite vodka och dansar till musik, direkt från youtube :-p
Jag
Anders "varför ska jag le när jag inte är glad"
Jakob, festens värd - Visar saker man kan göra med smör? (ingen aning om vad han gör på bilden)

Har något fler bilder, men de flesta är ganska snarlika dessa :-)

Kommentarer
Postat av: Goran van Den Buske

Här sitter jag och tittar ut över en regntung brevlåda genom köksfönstret. Festliga bilder som man kan minnas när man tänker tillbaka på sommaren.

Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=142842259745&h=ls2cI&u=Uy0Np&ref=mf

kolla ett tvärsnitt av musik mor din gillar

2009-08-11 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback