Ledig dag.

God kväll!
Jag skall precis till att lägga mig. Jag har varit ledig idag, vilket innebär att dagen har spenderats famför datorn, med god mat och senare med en bok. Mycket mysigt med andra ord!

Dalek har även fått gå ut på en svängom. Han tycker om att vara ute den katten, kan jag berätta. han visar att han vill gå ut genom att gå omkring och jama en stund, och om vi inte reagerar, hoppa upp och tända lampan i hallen(!?) Underlig katt det där.



Jag fick även hem min nya mobiltelefon igår! Den är råååza ;-p precis som min mp3-spelare av samma märke. Jag måste erkänna att jag blir lite sådär mysigt glad av mina skära elektronikprylar. Jag kanske är lite tjej ändå, innerst inne?


                                  Sony ericsson w595

Kommentarer
Postat av: Clara

I knew it ;)

Postat av: Lotta

Mii tuu ;P

2009-08-09 @ 11:48:56
URL: http://lottasgolfliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback