Härlig dag!

Idag har jag varit ledig! Very much enjoyed it :-)
Det har blivit lite städning, lite plock, lite handlande och en liten tupplur mitt på dagen. Mysigt, faktiskt! jag gillar att städa när man bara kan gå och småplocka en hel dag utan att behöva tänka på någonting speciellt. Har insett också att det börjar bli dags för lite nytt hemma. Nya möbler, nya textiler och så vidare. Det som ligger högst upp på listan just nu är:

  Byrå till hallen (gärna vit eller svart)
  Matta till vardagsrummet (beige, mörkbrun eller mörkgrå)
  Handdukar (små)
  Sängkläder

En ny fåtölj behövs också, men än så länge får den gigantiska vinröda stå kvar. Den är trots allt otroligt skön att sjunka ned i! Kort sagt så får det nog bli en tripp till IKEA så småningom, vilket inte alls låter helt fel i mina öron!


Fina handdukar från bland annat IKEA, Hemtex och designonline.se

(För övrigt, Marimekko-saker måste vara vävda endast av nyfödda lamms ögonfransar, skördade då skärtorsdagen infaller under fullmåne, så löjligt dyra som de är).

Kommentarer
Postat av: Jasse

Va fina grejer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback