God planering är a och o?

Jaha. Här sitter jag och bussen gick precis. Efter ledig dag kommer jobbaredag, som bekant och just idag är det söndag. Att det är söndag inverkar inte på arbetsglädjen, men det inverkar tyvärr på busstrafiken. Då folk tycker om att åka hem från smögen på söndagar kan man tycka att bussarna borde gå oftare än varannan timme, men så är dock inte fallet. Absolut inte.

Så med min goda planering for jag iväg klockan 10 imorse, kom fram till Nordens ark kl. 12.(tänkte mig att jag skulle vara klar med allt lagom till 15.00).
Jag städade terrarierna och skulle... Ja, för ungefär 20 minuter sedan sätta igång med slaghåvning.
Det började regna.
Det började regna löjligt mycket.
Nu, när bussen har gått har det slutat regna. Här sitter jag, klar med allt. Terrarierna är rena, paddorna är matade och mätta. Och det är två timmar kvar tills bussen går. Vad säger man? Hurra!

Tänkte lägga in lite festliga bilder från lördagens bravader senare ikväll. Fest med tema Ryssland, minsann.

Kommentarer
Postat av: Goran van Den Buske

Dito! Har också Ryskt tema idag. Körde förbi Nordens Ark i fredags.

Postat av: h

väntar på bilderna, alltid kul med fester som har tema!

2009-08-10 @ 18:41:08
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback