Goddag!

Vaknade för bara någon halvtimma sedan! Det är skönt att sova länge ibland :-) Helsike, när jag vaknade undrade jag om hela min kropp hade gått sönder för det gjorde så ont precis överallt, men det var tydligen bara träningsvärk! Jag har ont i ryggen, magen, armarna, låren, vaderna, axlarna och sidorna :-p Så går det när man precis har börjat träna antar jag. Och ändå har jag startat upp så mjukt och försiktigt jag bara kan, med uppvärmning och utan att ta ut mig allt för mycket! Uäääh.

Ikväll ska jag, Jacob, Jenny (Jacobs syster) och Ingrid på bio och se watchmen! Jag har läst serien så det ska bli spännande att se om de har lyckats göra filmen lika bra :-)

Men nu först blir det en liten promenix i solskenet! Får se om jag lyckas mjuka upp mina stackars muskler. Hej!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

det är skönt med sovmorgon ibland;)

Postat av: Aleks

ja, visst är det ^^

2009-04-25 @ 21:23:43
URL: http://faffner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback