Feber.

Jag har feber :-( Detta har inneburit att jag inte kunde plugga till min tenta och även att jag var alldeles för utslagen imorse för att ens kunna gå till skolan. Förkylningar är lustiga. Man brukar ju ofta säga "det är bara en förkylning", men faktum är ju att förkylningar är bland det värsta som finns (och detta kan jag säga väl medveten om hur ont det gör med blindtarmsinflammation, njurinflammation and whatnot). Det är helt enkelt oproportionerligt jobbigt att vara förkyld, mot vad det låter som. Illa, says I!

Nå ja, imorgon måste jag släpa mig till skolan eftersom vi skall börja med ett projektarbete. Wouldn't wanna miss that liksom, ellerva? Ska försöka uppdatera lite oftare för övrigt, jag har blivit dålig på det igen. För ett tag sen nu var det ju nästan varje dag.

In other news, jag kommer till Nyköping den 10e och jag tar Jacob med mig! Bara så ni vet :-)
Bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback