Ohoj, fredag!

Goddag!
Jag sitter här vid datorn, dricker en aning för starkt kaffe och mailar frenetiskt med min klass om gruppuppgifter och hurvida en föreläsning skall flyttas från den 18e till den 14e eller ej. Det lutar åt att den blir flyttad, så då får läraren nog acceptera att jag kommer in kl. 10 eftersom jag har körlektion just den dagen. Har jag nämn det förresten, att jag har börjat köra igen? Jag planerar ju att ta mitt körkort innan juli, så vi får väl se hur det blir :) Det känns bra so far iallafall, och kan jag köra i göteborg så kan jag nog köra var som helst.

By the way, påminn mig om att jag ska söka sommarjobb nu i veckorna! Jag har uppdaterat mitt CV och så, så nu skall jag bara bestämma mig för vilka ställen jag skall söka till, skriva ett personligt brev, och skicka iväg! Jag hyser hopp om att få hamna på universeum, en djurpark eller något åt det hållet.

Nu skall jag och Jakob strax ta en promenad till hans föräldrar och äta lunch där :) Men först och främst skall jag läsa tidningen Eko (WWFs medlemstidning) som kom idag! Jag hoppas att Elle kommer i dagarna nu också =)

Jag har suttit och funderat på vad jag kan tänkas posta för rolig bild idag, men jag har inte kommit på något just sådär, så jag får nog återkomma.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Clara

Lycka till med körkortet och sommarjobb! Håller tummarna för dig :)

Postat av: Lotta

Glöm inte att meddela när du fått körkort och när du är i trakterna av Nyköping :) Länka gärna till min blogg.

2008-03-07 @ 16:41:16
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback