Långhelg!

Jag är ledig idag, imorgon och hela helgen! Alldeles underbart :) Jag och Jakob har precis varit och spelat badminton. Vi suger väl equally much på det skulle jag vilja påstå, men roligt är det! Så nu skall jag äta litet, och sen skall jag ta itu med diskberget (nå... så mycket är det faktiskt inte) och dammsuga, för det känns som det behövs. Sen ska jag börja ta itu med cellbiologin. Det är ju tenta i början på april, så det är nog läge att börja plugga nu!

Nå, dags för städning. Här kommer ett nytt efterlängtat avsnitt av gummisnubbarna!
Enjoy :)
image22

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha den var bra! Man behöver kanske inte vara gummisnodd för att dra ut på saker och ting , men det underlättar säkert. Jag har lagt till dig på min blogg - hoppas att det var ok. "Alla" andra har ju en blogg så då ville jag också ha en. Adressen är http://lottasgolfliv.blogg.se

2008-03-06 @ 19:13:41
Postat av: Clara

Haha :D Du gör jätteroliga serier! Gillar din humor ^^

Postat av: Ulla-Karin Danielsson (mamma)

He, he, he - där satt den.

2008-03-11 @ 14:57:34
URL: http://www.ditt-klimat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback