Här sitter jag!

Och äter godis =) Det har vart en väldigt slapp kväll hittills, så nu skall jag nog sätta igång med något vettigt strax, dvs plugga cellbiologi! Sitter och lyssnar litet på musik, kollar lite bloggar och så vidare. nej, det börjar verkligen kännas som om jag vill göra någonting vettigt!

Idag har jag fått iväg sommarjobbsansökningarna också! Det känns bra =) Det är så skönt att man kan maila sitt CV och så, så man slipper krångla med skrivare, brev och sådant. Jag har inte riktigt tid med det just nu, för det är väldigt mycket i skolan! Nej, nu blir det cellbiologi. Bok, se upp, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Clara

Lycka till med pluggandet! Själv ska jag börja skriva C-uppsats om ca 2 veckor, ska bli kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback