Det finns ingen snö...

Eller jo, tyvärr. Det var ju vår nyss! vad hände? Att man ska bli lika förvånad varje år :p Nåväl. Jag sitter för närvarande och äter frukost och gör upp en budget för april månad. Jag har insett att budgetar är bra att göra, så att man kanske kan håla litet bättre koll på tillgångarna, och framförallt vad det är som pengarna går till! Plus att jag behöver spara pengar om jag ska resa och dessutom köpa en ny dator inom ett år!

Strax skall jag åka och handla. Jag hade tänkt att pröva på det där med råkost litegrann. det verkar nyttigt och gott, så jag skall köpa en massa grönsaker, bönor och rotfrukter, och så en del kött som man kan äta till, eftersom köttproteiner är viktigt. Det blir ju inte bara sådan mat såklart, men ett sådant mål om dagen kanske :)

Sedan skall jag plugga ordentligt eftersom det bara är 12 dagar kvar till tentan nu! Och två av dessa skall spenderas ute i skogen, och jag hoppas, hoppas, hoppas att snön har försvunnit tills dess!

Ha det fint!

Uppdatering! kl. 14.10
 Så, nu har jag handlat massor av nyttigheter! Såhär blev min lunch idag. 1 pkt bacon, färskpasta och så massa goda groddar, ruccolasallad och tomater. Jättegott! Och erkänn att det även ser sjukt gott ut !

image24

Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin Danielsson (mamma)

Mums, mums! Hörru, hur blir det med gummisnubbarna? du fick ju lite ideer.........

Postat av: Lotta

Allt ser jättegott ut utom groddarna - jag hatar groddar, smakar mest billig tvål. Jag har gjort färdigt min karriär på medel på Guitar Hero och klarat av sista batteln också:)Är ej redo att börja på hard ännu. Jag håller tummarna för tentan!

2008-03-25 @ 18:42:14
URL: http://lottasgolfliv.blogg.se
Postat av: Clara

Ser jättegott ut :) Groddar är ju visst gott hörru!!!

2008-03-25 @ 22:39:18
URL: http://kingdomforaheart.blogg.se
Postat av: Ulla-Karin Danielsson (mamma)

Men hallå!!! var är de nya Gummisnubbarna???

2008-04-11 @ 13:53:48
URL: http://www.ditt-klimat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback