Across the universe

Igår orkade jag inte vara ute så länge, så jag drog hem runt tio och tittade istället på filmen "across the universe". den har numera hamnat på listan "Aleksandras favoritfilmer". Ty fusan vad bra den var! Jag har lyssnat på the beatles hela dagen, och vill bara se om filmen gång på gång på gång! Kolla upp den filmen, och se den, säger jag bara ^^

Idag har jag varit och klippt mig och färgat håret. Jag är numera riktigt rödhårig, and I like it! Det ser riktigt annorlunda ut och jag känner knappt igen mig själv. Nu skall jag nog sova en sväng innan Jakob kommer hit. Sen är det klassfest på kontiki :)

Här kommer en bild på hur jag ser ut nu! Kort och rött. Känns modigt!
image17image16

Kommentarer
Postat av: mamma

Kolla här Alex

http://www.maddeo.com/galleri.html

2008-03-03 @ 15:46:46
Postat av: Lotta

Ty fusan vad jag har svårt att bestämma mig - blond eller rödhårig. Helt klart så är du gullig oavsett hårfärg och frisyr. Kul att du lyssnar på Beatles, det började jag med i första klass och sjöng på engelska långt innan jag kunde språket. Vissa svengelskaord i texterna har jag haft svårt att göra mig av med. Btw så tror jag att din mor har missförstått det här med att kommentera andras bloggar :)puss

2008-03-03 @ 17:39:44
Postat av: Clara

Hej kusin! Vad fin du är i håret, modigt gjort helt klart :) Jag har också skaffat en blogg nu om du vill kolla in, har inte kommit igång riktigt än men det kommer! :P Kramar

Postat av: Aleks

Lotta, du vet att jag inte har färgat det blont någon gång väl? jag passar nog inte i blont. jag gjorde bara den bilden i photoshop =)

F.ö, tack så mycket allihop! Clara, din blogg är trevlig =) jag länkar till den om det går bra?

2008-03-04 @ 21:23:55
Postat av: Clara

Haha dumförklaring på hög nivå ^^ Hoppas verkligen inte hon trodde att det var äkta :D

Ja jättegärna, jag länkar till dig också då? :)

Kram

2008-03-04 @ 23:57:31
URL: http://kingdomforaheart.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu får ni ge er småbrudar. Bara för att man är 50+ så vet man väl lite om hur man kan leka i photoshop :( puss

2008-03-05 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback