Sjukskrivning är så TRÅKIGT!

Det är det verkligen! Okej, det är faktiskt helt ok att sitta hemma ett par veckor och håva in sjukersättning på det sättet att man iallafall kan leva senare i sommar/höst, men det är så TRÅKIGT att inte ha någonting speciellt att göra! Jag har till och med börjat plugga till sista omtentan som är om en månad från nu bara för att ha någonting att göra, så den kommer ju förhoppningsvis att gå fint iallafall :P

Det roligaste jag har att se fram emot idag liksom, åka och handla kattmat och ost =p Iofs skall jag åka till Freddy senare, eftersom det tydligen är rollspelande ikväll med :) så det är ju trevligt! Men tiden går ju sååå långsamt! Inte går den snabbare heller när jag sitter och väntar på att Jakob skall komma hem från sin stuga i norrland. Ja, you heard me right, jag sitter och väntar på att han skall komma hem :) Så att jag kan få umgås lite med honom. Jag börjar ju sakna honom nu, och inser väl att det kanske var lite drastiskt att göra slut, men å andra sidan så var det väl det jag ville just då. Det är knepigt ibland!

Ingen serie idag tyvärr. Visst har jag tid att göra en, men jag är lat också kära läsare! ;p Jag skall ta en dusch och sedan bege mig till affären så småningom! Ha det fint i värmen (det är iallafall väldigt varmt i Göteborg!)

Kommentarer
Postat av: Clara

Krya på dig! Här är det inte speciellt varmt :( Fast är ändå på jobbet större delen av dagen så lika bra det ;P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback