Opererad

Hej!
Nu är jag ute från sjukhuset, och nu kan det där jäkla blindtarmsbihanget aldrig störa mig igen =p Vilken tur att man har sina vänner! Jacob och Fredrik har besökt mig varenda dag, och Jacob stannar hos mig ett par dagar nu, lagar mat åt mig, tar hand om mig och ser till att jag får komma ut och röra lite på mig så att jag tränar upp magmusklerna igen! Mina vänner är bäst <3

Min mage är helt uppsvälld just nu. Det ser ut som jag är gravid :p Och det gör rejält ont faktiskt. Men nu kommer jag nästan upp ur sängen själv iallafall!
Och så kommer jag få tuffa ärr på magen också ^^



Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du är "på benen" igen. Goda vänner är ovärderliga. Ärret ser jättefint ut. Han köper väl lite gottis åt dig också! Kram från din älsklingsmoster

Postat av: Emily

Aj aj, skönt att bli av med den :)

2008-08-06 @ 15:50:36
URL: http://verystylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback